zondag 10 februari 2013

MAROON 5

Ik hou van Maroon 5! Hun muziek vind ik leuk, lekker swingend of juist mooi en meeslepend.  En Adam Levine is ook niet mis om naar te kijken. En dat kijken mag ik op 3 juli ook daadwerkelijk gaan doen. Ik ga namelijk naar hun concert in het Ziggo Dome in Amsterdam! Yeaah ik ben zo blij! 



Het duurt misschien nog wel aardig lang maar ik heb er heel veel zin in! Misschien ook wel omdat het dan zomer is en ik erg naar lekker weer en de zon verlang..
Ik ga trouwens met mijn nicht. :)

Hier mijn favoriete liedjes van Maroon 5:

'Never Gonna Leave This Bed' 


'Secret'
Dit vind ik een beetje een 'sexy' nummer. Ook door een scene uit 'The Wedding Date'

 
'Goodnight, Goodnight'  (Over een break-up)


'Daylight'  Deze hoor je op dit moment ook vaak op de radio en is ook van hun nieuwe album 'Overexposed'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten